God morgon.

Sovit som en stock inatt, det var på tiden. Vaknade knappt när Älsk pussade mej hej då innan han åkte till jobbet imorse. Somnade om på stört iaf.
Igår spenderades några timar i skolan för att planera fältstudien, försökte även boka tid med vår kontaktman på Kriminalvården på Östragård men utan resultat. Hoppas han svarar under dagen iaf, behöver verkligen få en tid i början av nästa vecka hos honom. PÅ eftermiddagen blev det shopping på Oden, hittade en del sommarkläder till slut.
När jag kom hem blev det till att läsa Goffman o göra uppgifterna till boken skönt att ha det klart. Måste jag bara börja på den sista tentan också. Phöö.
På kvällen blev det mysmiddag med hemmagjorda hamburgare och sen bäddade vi ner oss för att kolla på Prison break.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska ta o städa nu under dagen. Ikväll ville Tom hitta på något roligt eftersom han åker imorrn. Vi får se vad han har i kikaren : ) Tråkigt väder bara, men han kommer nog ha nått ess i rockarmen!

Fick mej en funderare nu på morgonen, men ork med att slösa min energi på saker som inte är värt. Förresten har kommit in på mina Socioligi kurser i sommar. Jäääj, dom verkar verkligen intressanta så känns bra att ha dom med mej i utbildningen! LIvet flyter verkligen på helt smärtfritt nu, jag är lycklig <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pea

Kul att du kom in o lämna kommentarer hos mig!..:)

Jaa jag är så lycklig just nu så jag svävar på rosa moln!!!...:)

Härlig att se dig lycklig också!

Ska Tom åka iväg?....

puss!

Postat av: Therese

Jaa han åkte till kusten idag och kommer hem på söndag! Saknar honom redan.

Men är alltid bra att sakna varandra emellanåt! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback