Förväntansfull.

Idag har jag hunnit med hur mycket som helst känner jag och klockan har inte ens hunnit bli 16 : ) Imorse drog jagt igång med att tvätta, hade fasen bara ett par rena trosor kvar så ansåg att det nog var dax! SEn blev det en fika på stan med Mami o Emil. Sen drog vi till Red Rocket i Thn för att prata om fortsättningen av mitt ben och det verkar mycket lovande. Va en kille som ville fortsätta o antagligen även köra på frihand vilket jag verkligen gillar! Så det är något som jag verkligen ser fram emot. Blir väl antagligen 2-3 sittningar kvar på vardera 4-5 timmar! Woohoo. Så ska boka tid lite längre fram här, har ju önskat mej presentkort där när jag fyller år! Längtar.

Efter de besöket drog vi så jag fick köpa min sista present till Älsk så nu e jag klar med det iaf! Skönt som tusan. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Funderar på om jag ska ta ett spinningpass på sportlife 17:30 kan va gott. Nu ska jag chilla vidare. Peace out.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback