Flitig morgon!

Varit väldigt flitig denna morgon måste jag säjja själv. Sökt typ mängder i jobb, eller jaa runt 7st det e riktigt bra jobbat av mej. Nu hoppas jag bara att det ger utdelning och att någon hör av sej mycket snart.
Hoppas det är något av det jag är mest intresserad av som hör av sej också men det är de säkert inte. Kommer la va de jag minnst vill ha som hör av sej haha. Aja det är iaf nått. : )
Kan vara skönt att slippa läsa sommarkurser denna sommaren och istället jobba lite smått.

Pengar går ju åt som smör i solsken under sommaren, finns ju så mycket roliga saker man vill ut på. Håller tummarna stenhårt nu.  Dax för mej att slänga ihop nån lunch och hämta tvätten i källaren. Dessutom har jag en hel IKEA säck med tvätt som ska vikas.. Känner mej som en hemmafru idag! (?) Haha.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback