Ensam hemma.

Ja då var jag ensam hemma tills på söndag! Tom åkte iväg med grabbarna imorse för att köra stefans båt till kusten och kommer hem på söndag! Saknar honom redan men det är allt bra för förhållanden att sakna varandra emellanåt! Det gör bara gott. Ser ut som jag har ganska mycket roliga planer under heljen också så tiden ska nog rinna iväg rätt bra för min del.
Nu på förmiddagen har jag ägnat mej åt att damma o dona lite här hemma. Linda kom över på en pratstund också, trevligt va rätt längesen vi sågs så fick uppdatera varandra lite!

Nu kommer snart Amelie, ska ha sova-över mys idag. Titta på massa skräck o skrämma upp varandra. Får väl se hur det slutar! Kanske inte sover en blund inatt?! : ) Fast Amelie skulle ju ha med sej sitt gevär, va bara tvungen att köpa patroner först : ) Så vi överlever om Amelie e pricksäker..Haha! Rock.

Tom mitt hjärta<3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback