Bästa heljen på länge!

Jaa herre, den senaste tiden har jag inte hunnit blogga något alls. Haft fullt upp den senaste tiden. Dagarna går åt till att sitta i skolan och arbeta med fältstudien. Vet inte hur många timmar jag lagt på den. Ska strax gå ner till bussen o åka till skolan för att sitta där hela dagen. Imorrn blir den värsta dagen, 9-18 i skolan. Smaale roligt.

Heljen som vart har varit den bästa på riktigt länge. Tom min prins fyllde år i fredags så vi myste till det o gick till Italia o åt och hade jätte mysigt. I lördags låg vi på stranden på förmiddagen o gottade oss i solen, sen åkte vi till slussarna i Franssons båt en riktigt mysig tur. På kvällen blev de bästa kalaset på länge! Kom hem lite folk till oss o spelade RockBand o hade en hur rolig förfest som helst. På kvällen gick vi till TG hela gänget. Så lyckat!
på söndagen fikade vi först på Onsjö innan vi åkte iväg med Franssons båt för att grilla. Oh herre sikken båt tur. Trodde min sista stund var kommen.
Vågorna va hur hemska som helst o vi flög på vattnet! Jag va så jävla rädd, e bland det värsta jag varit med om. Men jag överlevde. Så vår helj har varit riktigt händelserik och rolig : )

Nu måste jag göra mej iordning. Peace out.
Tom mitt hjärta <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Tack så mkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback