VårKänslor.

Äntligen börjar vårkänslorna ploppa upp inom mej! Rena rama vårvädret ute idag, solen skiner o man skymtar den ljusblåa himlen under de vita fluffiga molnen! Snön är nästan helt borta, bara några högar här o där kvar! Marken är bar o gräset börjar växa! Tänk va våren gör med oss! Helt underbart, man känner sej nästan som en ny människa.

Tom valde att sluta jobbet lite tidigare idag för att ut o åka lite Mc, sen blir de en långpromenad tillsammans till Onsjö o sen hem igen självklart! Ska bli riktigt skönt. Hoppas på att min förkylning ska ge sej snart så jag kan börja träna igen, min kropp är sej inte lik utan alla träningspass.

Förresten, idag har jag vart utan snus i en vecka! : ) Stolt.

Jag är lycklig!
Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: camilla

Ja gud vilket kanonväder! Synd man inte vart ute bara ;) Och grattis till att det går bra utan snus :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback