Tom kommer hem imorrn!! : )

Försökt boka om Toms hemresa men biljetten va bokad så den inte gick att ändra på något vis. Men Tom ville så gärna hem o jag säjjer absolut inte emot : )
Så vi valde helt enkelt att köpa en helt ny hemresa till honom! Så imorrn åker han från Bangkok halv ett på förmiddagen (ThaiTid) o vi hämtar upp honom i göteborg halv åtta på kvällen. Kommer bli sjukt underbart att se honom! Gaah va jag längtar! <3  Hade inte stått ut i 2 veckor till utan honom här hemma, underbart att han känner detsamma.

Igår va jag o Frida hemma hos Sara på mys. Kollade på Rosing o Hemmafruarna o gottade oss i soffan. Va riktigt trevligt. Sen gick jag o Frida hem till mej o kolla på Big Brother o hade sova över mys.

Nu ska jag umgås med Jack Bauer ett par timmar till, sen ska jag tvätta o ikväll e de innebandy. Vill att de ska bli torsdag kväll snabbt nu! <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback