Sooolen lyser himlen är blå! : )

Underbart väder idag igen, jag hoppas verkligen våren är här för att stanna! Har just vart ute i 2 timmar med Carro. Tog oss först en promenad, sen satte vi oss nere vid vattnet o njöt av solen och uppdaterade varandra. Tokigt skönt ute i solen.
Igår tog jag och Tom oss en långpromenad ut till Onsjö, vi har bestämt oss för att försöka ta oss en promenad tillsammans varje dag! Det är ett bra tillfälle att prata av oss bara vi två!
Imorrn ska jag träffa Sofia i skolan, tänkte att vi skulle fixa två uppgifter tillsammans så vi blir av med dom o kan vara helt lediga i heljen. Känner att motivationen är på noll vad gäller skolan för tillfället. Har fått en uppgift i samtalsträning, känns så sjukt meningslös! Men det är väl bara att bita ihop antar jag!
Nu ska jag lägga mej o lyssna på Män som hatar kvinnor, så spännande : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lina

visst är det härligt när våren börjar titta fram :) längtar efter sommaren hehe :)

blev ju som ett riktigt bakslag igår när snön kom :S hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback