Söndag 1 Mars.

Har försökt få mina dagar att rusa förbi i turbo-fart men vet inte riktigt om jag lyckats så bra. Har snart fördrivit 2 veckor utan Tom, e 17 dagar kvar om han kommer hem de datumet som är tänkt från början.
I fredags va jag Frida o Sara ute på TG, va en riktigt trevlig kväll om man bortser från lite irriterande folk. Men de kommer man aldrig undan ifrån, bara att inte lägga energin på fel saker.
Igår va vi ute på onsjö o åt våfflor och spelade spel, Melodifestivalen kollade vi på också. HerreGud sikken skit, rakt igenom. Förstår inte att människor betalar för att åka o kolla på sånt! Aja.

Nu ska jag ta tag i lyan här hemma. Ska storstäda tänkte jag, inte allt för roligt tidsfördriv men ett ont måste. Senare ska jag träffa Marie en sväng!
Ullared ska bli av en dag i veckan som kommer också, hoppas att det blir på onsdag.
Näh nu väntar damsugaren o skurtrasan!

Älsk, jag saknar dej så <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback