Fredag 27.e Mars

Ikväll har jag o Frida varit hemma hos Sara o Emil på spelkväll, va trevligt! Tom e ute med jobbet i Trollhättan han borde vara hemma om drygt 2 timmar. Så tänkte faktiskt ta o bädda nej mej i sängen och kolla på HemmaFruarna, har resten av säsong 5 på datorn : )
Imorrn vet jag inte riktigt vad det blir, antingen blir det en lugn hemmakväll med Tom eller så blir det att vi åker med Erik o Nina till nån Pub för att kolla på Ninas pappas band.

Har vart dålig hela veckan så får se hur det är imorrn, inte sugen på att dricka o åka iväg om magen inte är på min sida. Kan faktiskt vara skönt med en hemmadag o kväll tillsammans med Älsk också. Inte ofta vi har heldagar o kvällar ihop! Vi får se vad som händer imorrn helt enkelt.

By the way så har uppehållet med snusen skitit sej, men de va lika bra de. Jag förtjänar snus har jag kommit på : D Så det så.

God natt! / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Det är svårt att hålla sig ifrån snusen! I know =) Men det ska ju tydligen vara bra för tänderna, någonting med pH-värdet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback