12 Mars

Då var det ett tag sen jag skrev sist! Tom är hemma och allt känns hur bra som helst! Var helt underbart att se honom på flygplatsen! Låg o snosade på varandra hela natten, sov tokigt bra den natten.
Allt är bättre än någonsin mellan mej och Tom och det finns inget som skulle kunna ändra på det. Känslorna översvämmar och jag känner mej så otroligt lyckligt lottad, varje dag.

Vart jätte fint vårväder i 2 dagar men idag började de ösa ner snö igen. Jag blir så trött på vädret. om det ska komma massa snö så får de ju ligga kvar ett tag o inte bara töa bort o sen komma ner på nytt igen. Ork. Dessutom vill jag ha vår o sommar! Får hoppas den snabbar på sej lite!
Nu ska jag lägga mej i soffan o kolla på Jerry Springer, sjukt bra underhållning. Sen ska vi åka o handla lite o laga nån god middag o kika film!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback