Värme.

Det är dagar som dessa som jag önskar att jag hade ett körkort. Då hade jag kunnat packa min frysväska o åkt till Gaddis och legat där hela dagen istället för att vara hemma i lägenheten o tvätta. Jag menar hur roligt är det när det är så sjukt fint väder?!
Ska åka till stranden när Tom slutat jobba, men först ska han göra ett pass på gymet så vi lär inte vara på stranden före 18 tiden. Känns lite sent så får se hur det blir.
Vi måste iväg o köpa en takfläkt också, e måttligt trött på hans klagande om att det är så j*vla varmt om nätterna! : )

I lördags hade vi mitt 25 års kalas ute på Mami på onsjö. Vi grillade och njöt av värmen, Selma o William badade i poolen. Var riktigt trevligt. Fick presentkort på Red rocket, så jag kan göra klart mitt ben! : )
Av älsk fick jag 2 sällskapsspel och på kvällen när vi kom hem så kunde han inte hålla sej utan gav mej huvudpresenten. O gissa om jag blev chockad, fick en supersöt Canon videokamera!! : D Så här ska filmas!

I fredags var jag Tom, Em oo Frida ute och åt middag på kvällen, hur mysigt som helst. Tog både huvudrätt och efterrätt : ) Kommer sakna Frida nu när hon ska jobba hela sommaren i Sthlm. Men jag och Tom ska försöka åka upp i några dagar o hälsa på! Hoppas verkligen att det blir av.

Sista veckan Tom jobbar nu, ska bli underbart att vara lediga tillsammans, hoppas bara att värmen håller i sej!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback