Underbara sol!

Har varit hos Mami hela dagen idag. La mej på en filt ute på gräsmattan och njöt av solens värme. Passade även på att vara duktig o plugga när jag ändå låg där. Kändes rätt effektivt av mej att slå två flugos i en smäll! : )

Midsommaraftons festligheter var verkligen jätte trevliga. Höglunds hade engagerat sej ofantligt mycket i att ordna o dona. Partytältet innehöll allt man kunde tänka sej, TV, Singstar, music, dukat långbord etc. Mat fanns det så det räckte och blev över. Man kunde välja mellan mängder i rätter: fläskfile, grillspätt, wokade nudlar, pasta-sallad, melon/frukt etc. Listan kan göras lång!
Jag var som sagt nykter men hade hur roligt som helst, trodde innan att jag skulle tröttna rätt snart på alla berusade människor som beter sej korkat, men ikke! Vi var blande de som åkte hem sist! : )

Nu ska vi strax tillbaka ut till Onsjö. Tom ska hjälpa L-J att bygga golvet till poolen o sen ska vi grilla! Ska bli riktigt gott att sitta ute i kvälls solen och äta.
Hoppas värmen håller i sej.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niclas

Nämen har du redan mig.. Söt man kan va... Ja jag har en del jag tänkt börja skriva... folk vet ju faktsikt inte så mkt om gayvärlden och så... Folk snackar gärna om den men vet liksom inget alls... så mitt ansvar som only gay in the village haha.. Är ju att förmedla detta haha.. gud jag e sjuk i huvudet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback