TentaPlugg

Sitter o ska göra det sista på min tenta som ska in i eftermiddag. Har lite finslip o alla referenser kvar. Känns som lite men det kommer ta sin lilla tid. Motivationen är inte på topp.

I söndags hade jag och Tom en egen dag tillsammans! Började med mys på stranden på Gaddis, låg i solen flera timmar o hade riktigt mysigt o trevligt. Sen åkte vi hem för att äta lite o kolla på film. Hade en helt underbar dag, bara vi två.
Igår blev jag och Amelie sugna på Gaddis, men kom självklart inte iväg. Våran vanliga tur. Anders hade tagit med sej bilnyckeln men inte bilen. Smart drag! Jag tog mej en timmes lång PowerWalk runda i solen istället. Oh jäklar va varmt det var, men skönt när jag var klar. På kvällen åkte vi o handlade o köpte Thai mat. Avslutade kvällen med att se på "I taket lyser stjärnorna". Tyckte den var riktigt bra.

Nu ska jag som sagt sätta mej o göra klart tentan, ork. Sen blir det en PowerWalk runda, o ikväll är det hemmafruarna mys som alltid på Tisdagar!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Niclas

Ja jag tror också jag borde ta det som en komplimang och som du säger... om det hjälper folk att vara den dom är så blir jag bara stolt :)

Postat av: Amelie

Läste det lite sent, haha!

Ja Anders är en smart man MEN vet du!? Nu har vi två bilnycklar och en har jag alldeles själv. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback