Midsommar planer!

Då var det midsommar imorrn då. Och i vanlig ordning så väntas det regn o rusk, har blivit att regn hör till midsommar nu för tiden i Sverige. Men man kan ju hoppas att solen kommer fram trotts allt!
Våra planer ser ut så här: Bjudna på middag på Onsjö på förmiddagen hos Mami, Syster med familj kommer också. Kl 16 börjar Midsommarfesten på Blåsut som vi är bjudna till. Anders o Igestrand har planerat en massa skoj i Anders föräldrars trädgård.
Kommer vara ett stort partytält med Tv, music, långbord och mängder i mat och dricka! Trevligt sällskap också såklart.
Själv ska jag för första gången vara nykter på midsommar!
Har självklart åkt på massa tokigheter så jag äter penicillin. Känns mindre roligt, men jag tror och hoppas att jag får skoj ändå.

Nu ikväll har jag och Älsk suttit och spelat Mario World i ett flertal timmar! : ) Riktigt roligt, kom en bra bit på vägen men har ett par timmar kvar innan hela spelet är klart.
Nu ska jag bädda ner mej bredvid Älsk som redan somnat ser jag <3 Naaw han e så söt. Kan inte tänka mej en sekund utan honom vid min sida. Han är mitt allt, mannen i mitt liv helt klart. Underbart att veta att man hittat rätt <3

Hoppas alla får en trevlig Midsommar imorgon och att vädret är på vår sida!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback