Karma?!..

Igår hämtade vi våran nya fina bil! Em o Frida åkte med så de kunde köra den "röda springaran" hem. Bilen är så perfekt för oss. När vi var hemma  åkte vi till Phasa Thai i Trollhättan och bjöd tjejerna på mat. Riktigt gott, det är nog min favorit av alla Thailändska restauranger här omkring.
Sen begav vi oss hem för att kolla på hemmafruarna. Kommer bli tomt de kommande två tisdagar då Frida åker till Kina ikväll för två veckors semester. Kommer sakna henne <3

Suttit och funderat på alla motgångar man har haft i livet och dom som står på tur.  Har jag dålig Karma? Känner att jag haft nog med motgångar, självklart har dom stärkt mej som person men nu räcker det.
Och om man ska tro på Karma så förtjänar jag inget dåligt just nu.
Resultaten som blivit av mina handlingar och mina ord och tankar har inte alls varit negativa,så jag borde ha god karma nu. Hoppas det stämmer för jag vill verkligen tro på något så vackert som Karma!



Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

vackert ska vackert ha

Postat av: Therese

Naaw fin sagt vännen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback