Hemmafru : )

Gårdagen är jag riktigt nöjd med, var husligare än jag varit på riktigt länge! Började med att ta tag i min tenta och fick den klar o inskickad. Sen blev det till att tvätta och passade på att storstäda hela lägenheten också! Det behövdes. Efter allt detta var klart fick jag för mej att börja baka, Älsk körde mej till Kvantum där jag fick handlat massa ingredienser sen var det bara att sätta igång!
Bakade olika sorters muffins, och gissa om dom blev goda : )
På kvällen var det mys med Frida hjärtat som alltid på Tisdagar. Åt finmiddag: Korv med bröd, o kollade hemmafruarna! Senare kollade jag o Tom på det sista Prison break avsnittet, uscha gillade inte alls hur det slutade.

Nu tvättar jag alla sängkläder, ska strax gå ner o hänga upp allt i torkrummet. Sen blir det att baka 2 sattser med muffins till, blir marabou muffins idag! E skönt att ha lite sånt i frysen till olika tillfällen! O baka e ju så skoj! Tänkte ta tag i att göra hemmagjorda piroger en dag också, kanske till heljen?! Nästa Bree Van De Kamp?! : ) Haha.

Tom mitt hjärta <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback