Goda vänners sällskap!

Oj vad en söndag kan bli trevlig om man spenderar den tillsammans i goda vänners sällskap! Jag o Älsk umgicks med Fransson o Em hela eftermiddagen o kvällen igår. Blev TV-spel, turer med bilen och sällskapsspel! Söndagar brukar annars vara tråkiga och kännas rätt omotiverade!

Jag undrar när sommarvädret ska komma?! Har kommit mer regn på två dagar än jag trodde var möjligt. Idag är det uppehåll men mulet o småkallt. Kommer jag få spendera mina dagar i solen på Gaddis som jag längtar så mycket efter?! Jag slutar inte hoppas och längta.

Imorrn gäller det, om Karma existerar så får jag goda besked <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback