Liseberg.. Igen : )

Yes, nu drar jag o Vänersborgs Elit till Liseberg om nån timma. Ska bara fixa middag o äta lite blåbärspaj sen är vi redo! Blir LIseberg för tredje gången för min del på bara 2 månader! Även om jag inte kan åka nått så är det så mysigt och strosa runt där. Spela på lite choklad hjul o i spelhuset och äta gott. Ska bli riktigt trevligt!

Igår var jag med Em hela dagen. Vi käkade gott och spelade Tv spel i flera timmar! Sjukt roligt, längesen jag skrattade så mycket som när vi spelade Mario Kart på Wii, haha. Härligt.

Nu kommer Em när som helst så bäst att sä'tta igång med maten, lite Mario Kart ska hinnas med också innan Tom kommer från gymmet o vi ska äta : D

Peace out.
Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback