Inte sysslolös idag inte!

Idag käner jag att jag har fått riktigt mycket gjort. Börja med att Älsk va hemma på frukost vid halv 10 i morse så han gjorde äggmacka åt mej!
Sen blev det en långpromenad med Em, riktigt skönt att komma ut en sväng innan jag skulle sitta o plugga i några timmar! O sen fick jag ännu en glad överraskning, Älsk kom hem o åt lunch tillsammans med mej. Mycket trevligare med sällskap.
Pluggade iaf i 2 timmar innan jag satte mej o gjorde min Online tenta, o jag klarade den. Phu så skönt att vara av med den. Nu är jag iaf en bit på väg i den ena kursen.

Har just tagit tag i ett berg av disk o nu tänkte jag faktiskt lägga mej i soffan och kolla på Harry Potter. Började kolla på första filmen i Tisdags kväll och somnade, så jag fortsatte igår kväll men lyckades somna då med. Så tredje gången gillt blir det nu! : )

Alla ska verkligen ut ikväll, e ju Vänersborgsfestivalen hela heljen. E något som jag vart på i flera år i rad nu! Brukar vara riktigt trevligt. Men känns inte allt för lockande o betala nästan 200kr / kväll när dåliga band spelar o dessutom vara nykter. Älsk va inte heller sugen så jag e nöjd : D Fast om det hade varit under andra omständigheter så hade jag säkert vart där varje kväll : ) Haha!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

I know that feeling, haha!

Förra året var vi där o rockade hjärnet.. Jag vaknade upp kl 10 på Badlands o skulle egentligen varit på jobbet kl 08! haha :).. Nä hualigen, detta året blir det o stanna hemma.. Men känns som att det inte är så mkt som lockar i år ändå.

Postat av: Therese

Haha jaa förra året va jag full konstant i 3 dagar! Haha blir lite skillnad iår. Men som sagt dne som väntar på något gott : )

Postat av: Therese

Haha jaa förra året va jag full konstant i 3 dagar! Haha blir lite skillnad iår. Men som sagt dne som väntar på något gott : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback