Dåligt med uppdatering.

Nu var det bra längesen jag uppdaterade här. Men Tom har semester så vi har vart ute på vifft för det mesta. Idag är han ute med Mcn med alla grabbarna, kommer hem sent ikväll.
Jag har suttit o pluggat sen 10 i morse och ska ta tag i städning om en liten stund. Efter de ska jag träffa Em o då blir det promenad. Sen ska vi laga mat o blåbärspaj, spela Wii o kolla på film.
Ska bli riktigt trevligt med en heldag o kväll med Em.

Imorrn ska jag träffa flickan o hennes familj som jag ska vara ledsagare för för första gången. KOmmer nog gå bra, ska bli skönt att dra in lite extra pengar. O i september ska jag även vara ledsagare åt en till liten tjej, så den månaden kommer jag ha att göra! Plugga heltid och vara ledsagare åt 2st. Men det ska nog gå ihop! Får tänka på att det ger pengar o som sagt nu finns det en hel del saker att lägga dom på!

Nu blir det städning o en dusch! Peace out!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback