29 Januari Good times..

Flyttat nu och det känns så otroligt underbart. Tapetseringen blev vi hur nöjda med som helst, fondväggen bara älskar vi! : ) Hela lägenheten e hur mysig som helst <3 Mitt o älsks kärleksnäste!
Har börjat komma iordning lite smått nu, bara hyllor osv som ska upp men de får vi ta i heljen. Måste städa ur den gamla lyan idag o imorrn.
Nu ska  jag laga mat o tagga inför mötet med serieledarna ikväll!

By the way, Jag känner fan ingen ärligare person än mej själv.
Det värsta jag vet är folk som säjjer att dom är ärliga men sen inte är de för fem öre. Väx upp för fan!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha ja väx upp för fan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback