2009!

Jag har vart riktigt dålig på att blogga de senaste men har haft tusen saker att göra så har inte hunnit! Nytt år och nya möjligheter nu då. 2009, och jag säjjer som Frida: åldersnöjjan börjar sätta in. Och jag undrar vart jag kommer med mitt liv, känns som man står o trampar på samma punkt hela tiden på något konstigt sätt. Jag känner iaf att 2009 kommer bli bland de bästa åren hittills. : ) Och det är en bra känsla att ha.

Nyår firades uppe på Katrinedal, va inte sugna på brakfest så det passade utmärkt. Vi åt och drack gott i ett trevligt sällskap. Spelade spel och hade hur mysigt som helst! Alldeles lagom.

jag tänkte ge mej på att sammanfatta 2008 lite kort, var ett år fyllt av massa känslor. Men slutet gott allting gott eller vad är dte man säjjer? Jag är så otroligt lyckligt lottat som har Tom i mitt liv igen, har vart en lång väg fylld av jobbigheter men helt klart värt allting i slutändan! Känns som allting som hänt har haft en positiv inverkan på så mycket. Jag har kommit så långt i min egen utveckling, tagit tag i mitt liv på allvar kämpade och har klarat av att tappa 20kg. Vilket jag aldrig hade gjort om ingenting hade hänt. Vårat förhållande nu är bättre än någonsin, vi vet vad vi vill med varandra och hur värdefullt det vi har är.

Och vart ahde jag vart utan mina närmaste hjärtan, jag hade inte klarat mej utan er och erat undebara stöd i alla olika konstiga situationer som uppstod. Att Frida flyttade hem från Stockholm har betytt hur mycket som helst, så skönt att kunna ha henne i närheten igen! <3 Em och hennes kloka ord. Syster med sin vishet! Jaa ni är helt underbara allihopa. Att ha er och erat stöd i mina val jag gjort har betytt så otroligt mycket.
Alla fester vi haft tjejer har vart otroliga! : D Jaa 2008 har vart ett turbulent år, med både bra och dåliga händelser!
det var allt för mej denna gången!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback