15 januari

Har änna tappat suget helt för bloggen så de kommer lite inlägg då o då när jag känner för de. Det kanske ni redan märkt! Haha.
Har inte motivation till mycke just nu men hoppas o känner att dte är på väg tillbaka iaf! Nya tränaren verkar väl helt okey, men dte återstår att se vad han kan göra med laget. Igår gjorde jag en jäkligt bra träning så jag känner att suget sfter spelet kommer tillbaka, o de e ju bra! Har ju 7 matcher kvar för säsongen tror jag så bara att kämpa på! Han möblerade om i femmorna o de kändes mycket bättre för min del igår, så hoppas vi gör bra ifrån oss på matchen på lördag. Igår började vi packa också, fy fasen e inte alls på humör för att böcja flytta igen! Men ska bli sjukt skönt när vi väl e på plats! Kommer bli underbart.
va o kollade ut tapeter i måndags också, fondväggen kommer vi bli så nöjda med : D kommer bli så fint.

Nu ska jag snart träffa Marie, ska gå in till stan o köpa lite gotta tror jag sen ska vi hit o kolla på massa skräck! : ) Trevligt! Näh nu ska jag kila.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback