Toorsdag 5 Februari

Känner mej inte helt 100 för tillfället har haf så mycket att stå i med flytten och alla tentor så har inte fått en lugn stund. Klart de sätter sej på kroppen tillslut. Blev ingen träning igår och känns som det faktiskt inte blir någon match för min del imorrn heller. Vill verkligen inte få tillbaka all besvär jag haft med körtlarna i halsen och nacken igen. Det är fasen de värsta jag varit med om. Har skickat o sagt att det inte blir nån match, men om jag vaknar pigg o utan några känningar imorrn så e de klart jag ändrar mej. Men måste lära mej att inte träna när jag känner av massa skit i halsen o nacken.

Ska snart ner med en laddning tvätt sen blir det en långpromenad med Em vid 12. Ska bli skönt att komma ut en sväng, o Em har jag inte träffat på ett tag. Har inte vart lediga samtidigt alls de senaste!
Ikväll blir de Skräck-kväll med Marie. Har några riktigt läskiga filmer vi ska ge oss på! : ) Får se hur det går, om vi överlever återstår att se! Kollade på trailern till "Amusement" vågade fasen inte se hela trailern! Haha. Ska bli spännande o se om vi klarar oss så bra som vi tror innan vi sätter på den! :P

På lördag blir de Göteborg med Älsk, Erik o Nina. Killarna ska på båtmässan så jag och Nina ska strösa på stan tror jag. Sen blir de gemensam middag på eftermiddagen. Blir nog trevligt! Näh nu ska jag käka frukost!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback