MåndagKväll.. 23/2

Har just kommit hem o precis duschat efter träningen. Va rätt skönt att träna nu efter att ha vart sjuk den senaste tiden! MatchDax på onsdag också, e hemmamatch så de känns okey.

I lördags blev de utgång, men va rätt lugnt för min del ändå. Igår åkte jag med syster, jimmi, selma och pernilla till Olearys på dagen o käkade middag, va verkkligen hur gott som helst. Sen åkte vi till Katrinedal o spelade Rock Band, Jimmi va inte dåligt nöjd : ) Va riktigt roligt men trummorna va hur svåra som helst! Kvällen spenderades med Marie, o vi fastnade självklart framför Jewel Quest i flera timmar.

Spenderat 2 timmar i skolan idag, fick en uppgift att lägga bakom mej känns skönt. Men hade inte skadat om vi haft lite mer nu i skolan när jag vill få tiden att gå. Innan träningen satt ja o Marie o puzzla ett skitsvårt puzzel på 1000 bitar. Kom en bra bit på vägen men ett par timmar till lär behövas!

23 dagar kvar tills Älsk kommer hem, snart gått en vecka utan honom! Känns som han varit borta hur länge som helst. Men spelar ju ingen roll hur mycke jag saknar o tänker på honom, han kommer ju inte hem tidgare för de tyvärr.
Ska bädda ner mej i soffan o börja kolla på 24 säsong 4 tänkte jag, så har jag något att fördriva tiden med! : ) Imorrn har jag tvättstugan så funderar jag på att damma o skit.... Peace out!


Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback