Löördag 21 februari.

I Torsdags va marie här hela kvällen. Vi bosatte oss i soffan o kollade på massa roligt o käkade tacos. När klockan närmade sej 03 på natten så bäddade vi ner oss i sängen och utmanade ödet o kollade på Boogeyman 3. Vi båda övertygade varandra om att vi absolut INTE tror på Boogeyman!! Haha. : )

Igår hade jag Erland här hela dagen, o på kvällen va de mys med Marie o Frida. Vi spelade Scene it på Xbox o jag vann självklart alla 3ggr : P Riktigt roligt spel. När klockan blev alldeles för mycke la vi oss allihopa i sängen o kollade på Patrik 1,5. Ingen såg slutet! Haha.

Härligt att ha fått höra från älsk varje dag sen han åkte, skönt att höra att han har det bra o njuter av värmen. Känns som han har vart borta jätte länge redan, men det är bara inne på 4e dagen. Phu. Känns som en evighet innan han kommer hem. Vet inte hur jag ska få tiden att gå snabbare än den gör just nu. Jag hoppas att det är de första dagarna som är dom segaste o att tiden rinner iväg lite mer allt eftersom dagarna går. Känns så tomt utan honom, att inte kunna prata med honom varje dag det är nog det som är de jobbigaste. Det är nu när man är ifrån varandra som man verkligen inser hur mycket man kan älska någon. Men sms.en jag får från honom är Guld värda! <3

Ikväll ska jag vara med Em. Ska kolla på Melodifestivalen, äta gott o dricka vin. Så får vi se vart kvällen slutar, om vi går ut eller om vi blir kvar hemma! Nu ska jag spela mitt nya favorit spel, Jewel Quest! : )


Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback