Kurerar mej. 12 januari

Uscha de senaste dagarna har varit riktigt sega. Vart hemma o kurerat mej rejält, käkat c-vitamin, citron o idag köpte jag tranbärstabletter. Hoppas det ger sej nu så jag känner mej kry imorrn. E planerat att vi ska sitta ett gäng o förfesta hos mej eller Em o sen dra oss till TG. Ska bli riktigt skoj att ha med Frida o Em samtidigt, va ett tag sen. Förhoppningsvis ska Anders o Marcus haka på också. Är riktigt förväntansfull..

På lördag e de alla hjärtans dag, en rätt överskattad dag om jag får säjja min mening. Jag o Älsk funderar på att åka til Göteborg o kolla när Pixbo spelar mot AIK, kan bli en riktigt rolig match. Sen på kvällen ska vi nog käka o ta de lugnt. Inte långt kvar tills han åker nu, en månad utan honom! Gaah. Men de kommer nog gå fint, får hålla mej sysselsatt så tiden går! Är verkligen glad för hans skull att han äntligen får komma dit o se vart hans mamma är uppväxt osv. Kommer nog bli en riktigt bra upplevelse för allihopa. Kommer iaf bli riktigt tomt i lägenheten utan honom <3

Ikväll ska jag ta mej en promenad med Nina, ska bli skönt att röra lite på sej. Har fasen suttit inne sen i tisdags i princip! Segt som tusan. Va tydligen bara 5st som kom till träningen igår, antar att det är för att det inte e nån match i heljen eller e så många sjuka?! Ingen aning. Undra om man kommer spela nästa säsong?..

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback