Första natten utan Älsk avklarad, nedräkningen kan börja! (19Feb)

Då va jag ensam hemma i en månad. Människor runtomkring mej säjjer att tiden kommer gå snabbt, jag försöker att inte vara allt för pessimistisk men just nu känns det som en evighet innan jag har min prins hemma igen.  Blev jobbigare än jag trodde när vi skulle säjja hej då, allt brast! Men jag försöker tänka på att vi har hela livet framför oss tillsammans, han kommer ju hem! <3 Jag vet att jag aldrig vill förlora det jag har tillsammans med honom.
Första natten gick ändå över förväntan, sov på älsks kudde o kände mej närmre honom, den luktade Älsk - mys.

När jag tittade ut genom fönstret i morse fick jag en smärre chock, Herre vad de snöade! Men det innebär att det blir en pulka-kväll inom kort i backen runt hörnet med Marie. Något positivt med all snö måste vi ju finna menar jag!
Ikväll kommer Marie, hon är underbar frågar mej hela tiden hur de känns o får mej på bättre tankar - det betyder. Vi ska äta middag o kika film hela natten.  Hon ska sova över så ska ta tag i att bädda rent sängen. Men Toms örngott på kudden får stanna, jag vill ha kvar honom i sängen <3
Jag är förväntansfull inför heljen, den ska spenderas med mina finaste vänner, jag är lyckligt lottad som har så många vackra hjärtan runt mej.

Tom, du är saknad <3

Love / Therese


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback