15 Februari

Fredagens festligheter blev hur bra som helst! Va ett rätt behagligt gäng som förfestade hemma hos oss, sen gick vi till TG. va hur roligt som helst. trå¨kigt bara att folk inte kan bete sig som vuxna människor. TG är stort nog för oss allihopa. Men ikke sa nikke, jag va en hårsmån från att bli nedslagen i princip! Men som sagt det är bara att skratta åt de o skaka på huvudet, för detta liknar ingenitng längre! Jag är riktigt stolt över mej själv iaf! : ) Det är viktigast.

Igår va de alla hjärtans dag. En väldigt överskattad dag om jag ska va ärlig, ska väl inte behöva vara en speciell dag för att man ska visa sina känslor osv. Vi har alla hjärtans dag året om ja o Älsk : ) Helt otroligt va jag är lycklig tillsammans med honom. Visst har vi en del orosmoment men dom lägger vi ingen mer energi på! Vi fokuserar på oss och våran framtid, som ser så otroligt ljus ut! Tom gör mej verkligen till världens lyckligaste, varje dag. <3 Kommer bli så tomt utan honom när han åker. Nu har jag blivit van att alltid ligga bredvid honom när vi sover, vill inte sova ensam. Men som tur e har jag frida o Marie som kommer vara här mycket! Kommer hitta på så mycket roligt, så förhoppningsvis går tiden fort!

    

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback