Två dagar kvar!

Sen är det äntligen Julafton! Allt som hör till Julen är så galet mysigt, jag är verkligen helt tokig i julen. Är som ett litet barn : D Men det tycker jag om!
Så mysigt att man är med sina nära o kära och bara rår om varandra och har trevligt i varandras sällskap. Slå in julklappar är också en favorit, imorrn ska jag köpa klart allting och sen ordna iordning klapparna! Kvällen kommer bli trevlig, börjar hos Toms mamma och sen vidare till uppesittarkvällen på Katrinedal. Och självaste JUlafton firas på Onsjö med de närmaste. Det är alltid sååå mysigt.

Brukar annars varje år ha uppesittarkväll hemma hos mej / oss men i år kommer inte Frida hem över Jul så jag har ställt in den årliga traditionen. Var ju trotts allt jag och Frida som startade den! : ) Får hoppas att det bara blir ett uppehåll i år och att vi får ta igen den nästa år!

Idag kom mami på besök o jag fick en tidig julklapp o massa skumtomtar <3 Hon är för söt. Nu kommer strax Tom hem från träningen då blir det nog film och goda smörgåsar i soffan!
Han är mannen i mitt liv, och han gör mej lyckligast i världen varje dag. <3


Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback