SömnProblem!

Har fått knappt 3 timmars sömn inatt och detta börjar göra mej smått tokig vill jag lova. Skäller som en galning på Tom för att han snarkar till då och då. O han e bara så söt o vänder sej om och säjjer förlåt! Naaw, stackarn det kan ju inte han hjälpa.
Så igår åkte jag till Junkyard o köpte en TapOut T-shirt till honom, bara för att han är så underbar och står ut med mina humörsvängningar när dom kommer <3

I morse kunde jag inte ligga kvar i sängen o försöka sova ens, grannen ovanför spelade Lady Gaga för fulla muggar! O jag som nästintill hatar henne music. Så det var bara att gå upp o äta tomtegröt! : )
Ikväll ska jag och Marie hem till Em på lite myskväll, blir nog lite film och TV-spel. Skoj o spendera en kväll hemmifrån för en gångs skull!

Nu måste jag ta tag i tentan igen, halva är gjord så bara att kämpa på. Hoppas bli klar imorrn på dagen så jag får den inskickad. En tenta mindre att tänka på!

By the way här kommer en sjukt skön låt! : )






Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback