Snööö.

Ja nu har det äntligen kommit snö som lagt sej till rätta på marken. Tycker det blir så otroligt mysigt när snön kommer, hoppas den ligger till Jul bara. Jag vill ha en vit jul i år!

Har sovit några få timmar i natt, men mina händer, höfter o armar domnar och krampar vilket gör det nästintill omöjligt. Men det är "bara 44" dagar kvar som alla säjjer. Viulket jag tycker är en väldans lång tid om det ska fortsätta på detta viset! Jä jä inte mycket att göra.
Ska iväg o jobba mellan 15:30 - 20:30 ikväll. Känns helt okey. Ordnar och donar med lite mysiga filmer jag ska ta med mej. Blir Grinchen o Niko så vi får lite julkänsla : )
Saknar min bästa Frida, längtar så tills Januari då vi äntligen ses igen <3
Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback