Pratar i nattmössan! : )

Klockan är drygt 01:30 o jag ligger med datorn i sängen. Kan självklart inte sova vilket är galet konstigt då jag vart igång sen tidig morgon.
pluggade Näringslära i förmiddags och eftermiddagen och kvällen spenderades ute på Onsjö med massa Julbak.  Haft sammandragningar tilloch från hela kvällen, vilket är lite smått otrevligt men det är väl bara att vänja sej på att kroppen snart ska sätta igång och förbereda sig.
Och då lär inte de här sammandragningarna vara något jämfört med de jag har att vänta! Haha.

Älsk fick för sej att vi behövde en ny dator nu ikväll så han spontanbeställde en ny burk bara så där. Jag tycker personligen att det finns roligare saker att lägga pengarna på. Men karlar är som dom är!
Vi har inte haft kvalitetstid sedan i torsdags förra veckan så imorrn äntligen är vi båda lediga tillsammans på eftermiddagen o kvällen, ska bli riktigt skönt att bara vara hemma tillsammans o mysa <3 Det behövs för att hålla glöden uppe, vilket vi verkligen vill göra.
Jag vill absolut inte att vi ska ta varandra för givet och låta alla dagar vara vardag. Tycker det är viktigt att ha någon/några dagar i veckan till mys med middag och riktig kvalitetstid med varandra så man håller kärleken vid liv! och dom dagarna blir oftast mysigast om man varit ifrån varandra lite så man saknar varandras närhet.

Nu börjar jag bli hungrig så ska försöka lösa det med en smörgås och sen lyssna vidare på min ljudbok. Hoppas på mer än 3 timmars sömn inatt, men antar att det är för mycket att hoppas på! : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback