Ny vecka..

Då var det måndag igen och tiden rullar faktiskt på rätt snabbt nu måste jag säjja. Kan ju hoppas att det fortsätter i samma takt, eller liiite snabbare går också bra : )

46 dagar kvar till BF idag, känns som jag är så stor så jag spricker snart. Längtar galet mycket tills vi har bebis här hos oss och jag kan ta tag i träning och komma i mina vanliga kläder igen.
Börjar bli riktigt tungt nu, för både rygg o höfter. Men massa mysigt är det självklart att känna bebis hela dagarna som lever rövare där inne! : )

Mina händer har börjat svullna så ser ut som jag har små tjocka prinskorvar till fingrar för tillfället. Lagom roligt haha. Men vem bryr sej, jag o Älsk är snart föräldrar! : D Och som vi längtar!

Funderar på om jag ska baka julgodis idag. Orkar jag det?!

Love / Therese


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback