Mys helj!

Jaa denna heljen har varit toppen, har umgåtts med Älsk hela heljen vilket var riktigt längesen. I fredags kollade vi på film, tog oss en kvällspromenad och somnade tidigt.
Igår var enh riktigt mysig dag från morgon till kväll. Vaknade av att Tom kröp upp bakom mej o höll om mej, så vill jag vakna varje dag! Helt fantastiskt. <3
Sen lagade vi tillsammans en riktigt god Julmiddag med Janssons frestelse, skinka, prinskorv o köttbullar m.m. Var såå gott! Har ju inte varit på något julbord så nu fick jag mej också en liten tjuvstart på julen!

Nu är Tom på ett träningspass, när han kommer hem blir det min favorit kycklingrätt till middag och mys i soffan resten av kvällen. Har börjat kolla på fängelseserien OZ tillsammans nu också, så vi har en hel del timmar att beta oss igenom!
Imorrn blir det plugg för min del på morgonen sen ska vi till barnmorskan o lyssna på hjärtat igen <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback