Många bollar i luften!

Nu har jag ätnligen fått tummen ur att skicka in min första planering av föräldraledighet. Men jisses va Försökringskassans sida är en djungel av frågor och krångliga saker.
Men känns som jag fick rätt på det till slut med lite hjälp av en handläggare och Amelie. haha!
Fast jag är helt inställd på att det kommer vara nått som krånglar.

Idag väntar ett BM besök vid 16 tiden sen ska jag hem till Linn för att se skräckfilm. Gaah : ) Imorrn jobbar jag 10-15 och resten av dagen ska gå till att ligga i soffan tror jag. Ska upp tidigt på onsdag för att köpa de sista klapparna. Lär va smalt mycke folk ute, ork.

Nu ska jag käka plättar! : D

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback