JulShoppa.

Jaa då kommer snart Marie o hämtar upp mej. Ska ut till Överby o köpa de sista klapparna. KOmmer vara smaaalt mycke folk. Men har inte så mycket val! Haha : )
Därför e de lika bra att vara där när de öppnar så man kommer därifrån någongång!

Gick o la oss redigt tidigt igår, strax efter 21 tiden. Men där låg jag i sängen o stirrade i taket med tusen olika tankar. Till slut va klockan efter 24 så jag gick upp o betalade mina räkningar o fick se hur mycke snö det kommit! Gaaalet mycket : )
Efter de tror jag att jag slumrade till nån timma fram till 3 o sen låg jag där igen. Ork. Men hoppas hinna sova en stund på dagen innan vi ska iväg på middag o sen uppesittarkväll.

Näh får kila. Puss på er.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback