Julafton!

Äntligen Julafton! : )
Jag o Älsk har haft en lugn morgon med frukost och julklappar! Jag fick mig en ny helt fantastiskt fin kamera och en digital fotoram : D Han är för snäll! Och uppenbarligen har jag vart snäll också haha. Blev superglad för kameran vi hade var riktigt dålig och med fotoramen kan man visa upp fina kort som man annars alltid gömmer undan i fotoalbum när man väl fått tummen ur att framkalla! Så det blir kalas detta : )

Nu ska vi ordna o dona lite innan det blir firande på Onsjö fram tills sena kvällen som vanligt!
God Jul allihopa!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Åh de va snällt av han, roligt me ny kamera :) Önskar er en riktigt God Jul <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback