Ambitiösare än vanligt!

Har äntligen fått klart min NäringsLära tenta så den är inskickad och klar. Har även fått ett bokreferat inskickat! Känner att jag vart riktigt ambitiös denna dagen.
Ska ögna igenom Psykopati uppgiften också. Men sen får det vara nog för idag.

Kvällen erbjuder Fredagsmys på Katrinedal. Jag o Älsk ska upp o ha spelkväll med Erika o Jimmi, köpa god mat och ha allmänt mysigt!
Imorrn ska jag o Älsk åka till Överby o köpa Mumin spjälskyddet så vi kan dona iordning med sängen i barnrummet. På kvällen ska han  på 75 års fest, 3 som fyller 25. Jag avstår att åka med då det är fri bar och själva festen hålls uppe i nått hus i skogen.
Det är inget jag orkar med. Haha. Så jag ska umgås med Linn och på kvällen va på Katrinedal i väntan på att åka o hämta Älsk. Får se vilket skick han kommer vara i! : )

Näh nu ska jag få nått i magen och sen vara ambitiös en timma till. Lika bra när motivationen finns.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Vadå, tycker du inte det är lockande o gå på 25x3 års kalas med fri bar!? Haha, jag hade också avstått.. Stooort :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback