1 December

Äntligen December, som jag längtar! Är ju helt klart årets mysigaste månad. Massa mysig belysning utomhus och inomhus, man bakar och lagar gott och räknar ner dagarna till den stora dagen, Julafton! : )
Fattas bara att det ska komma lite snö nu också, de hade vart undebart.
Men den turen ligger inte på vår sida, som det känns nu. De senast jularna har vart gröna : /

Nedräkningen tills bebis kommer har börjat, idag är det 59 dagar kvar till BF. Får se om hjärtat tittar ut tidigare eller senare. Vi hoppas såklart på lite tidigare : ) Haha!
Helt magiskt vad detta har fört mej och Tom närmare varandra. Vi har båda vuxit på ett bra sätt och det finns inget mysigare än när Tom håller handen på magen o pratar med vårat hjärta o han känner sparkarna! Det är så myisgt!
Tom gör mej lyckligast i världen och det hoppas jag att han kommer fortsätta med livet ut. Jag kan inte önska mej någonting annat än det liv jag har nu.

Saknar dock Frida så det gör ont, riktigt jobbigt att inte ha henne i närheten när det händer så mycket i mitt liv som är positivt. Men självklart förstår jag att hon har fullt upp i Norge. E ju alltid mer jobb under Jul o Nyår. Men hade vart underbart att ha henne i närheten.

Nu ska jag ta tag i min Krim. tenta som självklart handlar om Vetenskapsteori och metod ännu en gång! När ska detta ta slut?!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Ja december är mysig den, ser fram emot lite mer julstämning och snö :) Åh ni är så fina du och Tom, kärlek! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback