Underbart <3

Då har vi äntligen varit och gjort vårat efterlängtade UltraLjud, och allt såg hur bra ut som helst! Vårat lilla hjärta hade växt till sej och rörde runt som en vilde i magen. Sprattlade och sträckte med benen, sög på tummen och kliade sej i huvudet om vartannat : ) Så söt <3

Nu är jag ännu säkrare på att det är en liten pojke jag har där inne. Barnmorskan började med att säja oj vad "den" sprattlar osv men i slutet sa hon det är en riktig liten sprattel "man" eller jaa kvinna kan man ju också säja tillade hon efter några sekunders tystnad! Haha.
Självklart är det ju inte säkert men i varje dröm jag drömt så har det varit en pojke vi fått och efter första UL så kändes de verkligen som det var en pojk. Och nu, jaa nu är jag säker, men det återstår att se!

Fick ett datum då vårt mirakel är  beräknat att komma och det blev Fredagen den 29 Januari 2010! Så nu vill vi att tiden ska rusa fram. Vi längtar så <3

Köpte med oss 4st bilder hem också, så nu ska jag ut på jakt efter några fina ramar. Nu ska jag springa ner med tvätten!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Jag är så glad för er skull. Jag sa ju att det skulle gå bra :) Kram

Postat av: Jessica

på min födelsedag alltså :D grattis!!

Postat av: Amelie

Hehe, hon försa sig lite!? Eller så kanske hon inte gjorde det.. Man säger ju "man" om det mesta, men ändå! :) Ja de blir nog en pojke, de tror jag också på faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback