Tiden går fort.

Innan jag passerade 12 v så tyckte jag att tiden gick i snigelfart. Man var rädd och orolig varje dag att något skulle gå fel. Och att bära på dne stora hemligheten var inte lätt!  Men nu är jag redan i v.15 och det går av bara farten!

Veckorna tickar på och jag mår som jag ska. Har hittills haft en jätte trivsam graviditet, har knappt mått illa. Det enda jag börjar tycka är lite jobbigt det är tröttheten och att jag behöver kissa 3 ggr per natt.
Annars så känner o ser vi att magen växer som den ska.

Ultraljudet vi gjorde i V.13 var hur mysigt som helst, det lilla hjärtat gjorde kullerbyttor o sprattlade runt, var inte stilla en sekund <3 Helt fantastiskt att det lilla livet finns inuti mej!
Det blir nog lättare att förstå när man väl känner att den rör på sej där inne, hoppas inte det dröjer många veckor till : ) Allt är verkligen så spännande!

Nu ska jag laga mat så vi kan käka när Tom kommer från träningen!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

underbart att höra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback