Sooool o skvaller med Em!

Blev inte många timmars sömn inatt vill jag lova! Vände o vred på mej o till slut var klockan över 5! Inte alls bra att sova utan Tom : )
Nu har jag just vart ute på en långpromenad med Em i solen. Helt underbart väder, så typiskt att man ska iväg o jobba kvällen bara. Fick höra lite skvaller från Em också, herregud att folk orkar! Folk som inte ens vet vem jag är i princip orkar lägga energi på massa dumheter! Men jag är så jävla glad att jag är lycklig o DU mår skit. Right back at ya! : D

Har dessutom fått så jäkla ont i min högra höft typ på baksidan. Gör svinigt ont, o de går ju tamejtusan inte över! Ork.
Värker som fan o får typ hasa mej upp ur sängen när jag legat still ett tag! Aja jag lever iaf. : )
Nu ska jag slänga in en maskin med tvätt sen ta mej en lunch låda o chilla innan det bär iväg till jobbet!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback