Sjukstuga.

Älsk kom hem från jobbet o va glödhet o hade ont överallt. Så nu har jag bäddat ner honom i sängen o ha sussar så gott! Får pyssla om honom så han känner sej bättre snart!
Jag donar med tvätten nu o ska strax ta tag i disken.
Sen blir det Pasta Carbonara med bacon o Män som hatar kvinnor och den senaste Wallander filmen! Det passar ju utmärkt med massa filmmys när Älsk behöver pysslas om : ) Haha.

Promenaden med Em blev riktigt rejäl  i förmiddags. Gick en runda på 1 timma o 45 minuter o de va mycket varmare ute än vi trodde! Men riktigt skönt när den var avklarad!
Har så jäkla ont höften o mot baksida lår bara : / det är ork!

Nu ska jag kila o ta tag i lägenheten lite medans jag har ork.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback