Ont överallt.

Sovit uselt inatt. Gått upp 3 ggr för att kissa, vaknat av att jag hade stenont i nacken o höfterna. Åh jag va så irriterad! O jag har fortfarande skit ont i nacken.  Måste legat riktigt konstigt med kudden eller nått.

Jag tog mej iallafall iväg till jobbet mellan 14-18 i dag. Huvudet dunkade som jag vet inte vad men stog ut. Åkte till mitt andra jobb o fick månadsrapportet påskriven. Underbart att träffa "familjen" igen.
Tråkigt att inte veta hur många timmar jag kommer ha där nu, där har jag trivts som fisken och dom har tycker så bra om mej också. Så surt för båda parter just nu. Men hoppas det löser sej iaf.

Imorrn är det äntligen dax för vårat sista Ultraljud : ) Ska bli så mysigt att hälsa på bebis igen <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback