Lyckad spelkväll igår..

Blev en riktigt trevlig och lyckad kväll igår. Jag, Em o Kalin började med att spela Mario Kart. Blev en hel del roliga kommentarer, skratt o ilska under spelets gång vill jag lova : )
Lagade mat lagom tills Tom kom hem från träningen sen gjorde vi oss redo för en lång runda Mario Party! Omgången hade sina händelser och slutade med att den som legat sist hela spelet förvånade oss alla under de 2 sista rundorna o vann hela skiten! O de va självklart Tom! Hahaha. : D

Nu ska jag strax iväg till skolan o träffa Sofia för att göra klart en tenta som vi har komplettering på. Ska bli riktigt trevligt o träffa henne igen. Inte sett varandra på hela sommaren så vi lär ha en hel del att ta igen! : ) Hoppas vi får gjort klart tentorna bara!
Ikväll händer det väl ingenting antar jag! Imorrn är det jobb mellan 12-16 som gäller, o på fredag mellan16-21.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback