Iväg o jobba..

Igår var en riktigt seg och tråkig dag o kväll. Tom jobbade o sen åkte han direkt iväg på träning o kom inte hem förrän 21 tiden! Phu. Jag hade all tid i världen att plugga men i vanlig ordning fördrev jag tiden på annat!
Nu sitter jag mest o väntar på att jag ska iväg o jobba på Onsjö, har passet mellan 14-18 idag.
Känns väl okey för idag är det fint väder så vi kan nog fördriva en hel del tid utomhus på någon lekplats!
Tom hämtar mej när jag slutar då tror jag vi skulle iväg o kika när Olsson skulle köra nån Fiddy tävling, men inget helt spikat.

Annars händer inte allt för mycket. Måste ut o köpa mej nån vindjacka av något slag. Kan med nöd o näppe knäppa den jag har nu men det ser fördjävligt ut! Så måste hitta mej nån billig variant som ändå ser okey ut. Har fått låna en fleace tröja så jag har iaf något men om de regnar lär jag bli blöt. Aja får hålla utkik.

Ska jobba imorrn samma tid, är ledig på torsdag o sen jobbar jag fredag 15-20.
Jäjä bara o gilla läget.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback