Heljen som varit.

Haft en fantastiskt bra helj faktiskt. I fredags pluggade jag klart och skickade in min helvettes tenta, va som en stor sten föll från mina axlar. Nu vill man bara att resultatet ska vara Godkänt! Sen träffade jag äntligen min finaste Frida. Inte träffats sen i Juni så det var hur efterlängtat som helst.

Vi satt hemma några timmar o uppdaterade varandra om saker som var värda att veta. Sen åkte vi på en shoppingrunda på Överby. Hittade dock bara en cardigan till mej och 2 ursöta bodys till bebis.
Efter den rundan blev det en mysig och god kvällsmiddag på Phasa Thai i Trollhättan. Tom hämtade upp oss o vi åkte hem o spelade TV-spel i några timmar innan det blev natten!

Lördagen spenderades i Idrottshuset jag Tom o Em kollade på Sveriges starkaste man finalen. Var kul men både jag o Tom tyckte tävlingen var lite utdragen.
På kvällen hämtade vi upp Frida så käkade vi lite gott o sen spelade vi TV-spel o tjötate långt in på småtimmarna! Har verkligen varit en toppen helj!

Nu på förmiddagen har jag packat ner de mesta i köket. Tom är i Grästorp o spelar cup o kommer runt 17tiden. Då ska vi förhoppningsvis få nycklarna till lägenheten. Om vi får de blir det till att köra ett lass iaf, hoppas!

Nu ska jag göra mej iordning för att gå ut o träffa Em.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback