Valborg.

Har inte lyckats somna en minut och nu ger jag upp. Har legat i soffan hela förmiddagen och kollat massa film på Canal+, underbart att ha de kanalerna finns nästan alltid något att kolla på för att fördriva tiden.
Nu sitter jag på Spotify och fixar en ny bra playlist, vad skulle jag göra utan Spotify?! Gasch så bra..Ligger nästan på samma nivå som youtube.

Älsk ringde för en stund sen, underbart vad ett litet samtal kan få en på bättre humör! Kärleken är verkligen värd allt. Igår hade vi (eller rättare sagt jag) en dålig dag, tog ut all min irritation på Tom o tjaffsade om helt oväsentliga saker. Men alla "downs"  man har i ett förhållande känns så sjukt jobbiga då man just är i dom men så snart dom är över så känner man helt klart att kärleken är värd allt. När man är singel så slipper man alla "downs" och behöver inte känna av svartsjuka eller liknande, utan man har bara sej själv att tänka på. Kan kännas lättare vissa stunder men jag skulle aldrig mot någonting byta bort det liv jag har idag. Jag är så otroligt lycklig med min prins och vi båda vet att detta kommer hålla hela livet. Vi har båda vart med om mycket och kämpat o klarat av mycket motstånd, det har gjort oss så mycket starkare och så mycket säkrare på vad vi verkligen vill med livet o varandra! <3
Jag skulle inte vilja spendera en dag utan honom vid min sida, han är mannen i mitt liv utan tvekan.

Ikväll blir det myskväll, vet inte vad det blir än men vi ska njuta av varandras sällskap. Imorrn blir det lite kalas uppe på katrinedal med några stycken. Blir grillning, alkohol, kubb och rockband.



Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Aaah, va fint du skriver :)

Postat av: Therese

: ) Kärleken är underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback